KommandosMinne

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Det var länge sen!

Av Emelie Eriksson - 30 januari 2011 16:28

Hej


Det var länge sen jag blogga här hehe  sorry för de, har bara bloggat på min andra blogg... I dag har jag mockat ut Mysan box helt och hållet så den blir lättare att mocka på kvällarna! Snart ska jag till stallet igen tog en lite fika paus med mamma, vi har varit i stallet hela dagen och pappa värka (stavning) hovarna på två av våra shettisar Lady och Romio.


Mitt shema idag var att mocka ur Mysan box för när de var så himla kallt orka vi inte mocka ur helt så de blev lager på lager i boxarna. Och när det börjar tina så möglar de och det är så äckligt tycker jag, jag tycker synd om hästen ligga i mögel usch de skulle inte jag vilja!


I morgon på schemat är de:

08;20 - 15;40 Skola

15;40 - 16;30 Sitta i bussen -.-'

16:30 - 17;00 Äta någonting och sätta på sig stallkläder och sånt!

17;00 - 19:00 Stallet

Sen blir de att äta mat, duscha och sen kanske jag ska till Rockhammar och titta på när mina vänner spelar innebandy.


Hej då, vi ses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Eriksson - 1 februari 2011 20:55

Hej   När jag kom hem så käka jag lite för jag var vrål hungrig och efter de så gick jag ut till stallet och gjorde orning till natten. Jag borsta Mysan pannlugg så den blev helt fluffig, det såg så gulligt ut på min lilla mysa  ♥   Im...

Av Emelie Eriksson - 31 januari 2011 21:21


Hej   Nu har jag tänkt att jag ska börja träna Mysan på riktigt alvar och inget slöandet efter skolan jag ska kanske börja tävla med henne men det är ett långt mål att se fram i mot men jag vill ditt fram och det ska jag ! I dag när jag kom hem å...

Av Emelie Eriksson - 12 december 2010 20:33

Hej   Dagen har varit så här, i morse så red jag ett ridpass på ca 30 min och efter stallet så möblera jag om vårat vardagsrum och vid 3 så åkte jag och mamma och handla, när jag kom hem så var det att natta hästarna och göra klart det sista i va...

Av Emelie Eriksson - 12 december 2010 10:49


Hej   Ridningen gick väll bra, skritta och trava hållde väll på i 30 min ungefär, idag på schemat är väll att rida  och göra stallet sen så ska jag hjälpa till att möblera om vårat vardagsrum.      Älskar min gumma ♥ ...

Av Emelie Eriksson - 11 december 2010 16:12

Hej   Dagen har väll gått bra, motionera henne lite i kväll också gick på länsvägen hehe jag fick motión också. Om en timme ska jag ut till stallet igen och natta hästarna och mysa lite med Mysan blir nog mysigt ♥   I morgon på schemat...

♥ Prenumeranter ♥

bloglovin

♥ Kommandos Minne ♥


Hej

Namn: Kommandos Minne

Ras: Nordsvensk Travare

År: 90-03-23

Mankhöjd: Ca. 155-156

Ägare: Emelie Eriksson (Jag).


♥ Fråga mig ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥ Senate inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ RSS ♥

♥ Besökstatistik ♥

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards