KommandosMinne

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emelie Eriksson - 11 december 2010 16:12

Hej


Dagen har väll gått bra, motionera henne lite i kväll också gick på länsvägen hehe jag fick motión också. Om en timme ska jag ut till stallet igen och natta hästarna och mysa lite med Mysan blir nog mysigt ♥


I morgon på schemat blir det väll ungefär som i dag, ett ridpass på morgonen som är att skritta sen blir det trav på slutet sen kanske det blir lite galopp vi får se. Är inte så duktig på att hålla rytmen i galopp har ju inte ridit så länge, jag börja ju när jag fick Mysan och det är 1 år sen.


Så om ni vill beskriva eller förklara hur man gör så skriv en kommentar, för jag vill verkligen veta hur man har för sits och sånt! Så skulle va väldigt tacksam om någon kunde skriva en kommetar! ♥


Hej då 

Av Emelie Eriksson - 11 december 2010 11:08

Hej


God morgon alla jag vaknade runt klockan 9 sen vid 10 gick jag ut och red, jag red ungefär ca 30 min. Jag red som i går skritta först sen på slutet trava vi det gick bra så jag är så stolt över henne men jag msåte säga till pappa att han ska ta kort eller filma när jag rider, för ni vill väll se det?


  

Min underbara söta häst på bilden

 

Hej då

Tidigare månad - Senare månad

♥ Prenumeranter ♥

bloglovin

♥ Kommandos Minne ♥


Hej

Namn: Kommandos Minne

Ras: Nordsvensk Travare

År: 90-03-23

Mankhöjd: Ca. 155-156

Ägare: Emelie Eriksson (Jag).


♥ Fråga mig ♥

0 besvarade frågor

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

♥ Sök i bloggen ♥

♥ Senate inlägg ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Arkiv ♥

♥ RSS ♥

♥ Besökstatistik ♥

♥ Gästbok ♥


Ovido - Quiz & Flashcards